Kraj

Beiersdorf-Lechia wprowadza i reklamuje balsam rozświetlający

Beiersdorf-Lechia SA wprowadziła nowy produkt z linii Nivea body - balsam rozświetlający do ciała. Jak mówi Kinga Kieliańska, PR manager...

Beiersdorf-Lechia SA wprowadziła nowy produkt z linii Nivea body – balsam rozświetlający do ciała. Jak mówi Kinga Kieliańska, PR manager w Beiersdorf-Lechia SA, jest to jedna z dwóch czołowych nowości serii Nivea body. Produkt będzie silnie wspierany reklamowo. W pierwszym etapie prowadzona będzie kampania telewizyjna. Adaptację spotu reklamowego przygotowała agencja reklamowa TBWAWarszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. Spot telewizyjny będzie emitowany w stacjach TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVP3, Viva Polska!, MTV. Kampania telewizyjna będzie trwała od 7 kwietnia do 11 maja br. Po zakończeniu emisji spotu telewizyjnego rozpoczną się działania promocyjne w punktach sprzedaży. Potrwają one do połowy sierpnia br. Budżet kampanii nie został podany. Jak mówi Kieliańska, nowy balsam do ciała jest produktem sezonowym. Nowość kierowana jest do kobiet w wieku 15-35 lat. Funkcją produktu jest pielęgnacja oraz rozświetlanie skóry. “Jest to pierwszy tego typu kosmetyk, który jest dostępny w masowej sprzedaży” – twierdzi Kieliańska. Balsam już jest sprzedawany, a jego sugerowana cena wynosi 17 zł. (JD)