Kraj

Arvato dla branży lotniczej

Firma oferująca rozwiązania outsourcingowe, w tym call center, przygotowała specjalną ofertę. 

Nowa oferta dla branży lotniczej obejmuje połączenia przychodzące (sprzedaż i zmiany rezerwacji, informacja handlowa, wsparcie techniczne, reklamacje i transakcje finansowe), połączenia wychodzące, obsługę korespondencji mailowej, chat online czy działania w mediach społecznościowych.
Ofertę uzupełnia wybór usług specjalistycznych: korespondencja formalnoprawna, rezerwacje grupowe i czartery, korespondencja masowa e-mail i SMS. Wszystkie procesy mogą być realizowane w ośmiu językach europejskich z jednej lokalizacji. Firma posiada także tzw. disaster recovery center, czyli zapasowe centrum obsługi.
Według Arvato branża lotnicza charakteryzuje się dużą sezonowością i jest bardzo podatna na znaczące i nieprzewidziane zmiany wolumenów – dlatego obsługa branży wymaga odpowiednio zaawansowanych narzędzi.
Obecnie contact center Arvato Polska ma już spore doświadczenie w pracy dla linii lotniczych. Obsługuje dla przewoźników lotniczych średnio około 150 tysięcy transakcji miesięcznie, co przekłada się na ponad 1 milion minut poświęconych pasażerom. Nazw klientów z tego sektora jednak nie ujawnia.
– Na polskim rynku działa obecnie ok. 20 firm posiadających koncesję przewoźnika lotniczego. Istnieje też wiele przedstawicielstw zagranicznych linii lotniczych, których możemy wspomagać w obsłudze informacyjnej czy sprzedażowej – mówi Joanna Rada, dyrektor obszaru contact center w Arvato.