Kraj

Aryton rozpoczyna jesienną kampanię

Twarzą kampanii została modelka Lys Inger.

Polska marka ekskluzywnej odzieży damskiej Aryton rozpoczęła jesienne działania reklamowe. Zaplanowano obecność na outdoorze, w prasie, internecie oraz aktywności w centrach handlowych. Okazją do aktywności reklamowych jest premiera nowej, jesienno-zimowej kolekcji marki.  W związku z jej realizacją nawiązano współpracę ze znaną, pochodzącą z Rosji modelką Lys Inger.

Jak podaje marketer, jej wybór do sesji podkreśla modowy kierunek marki Aryton, a także zwrot ku młodszej klientce. Sesję w konwencji minimalistycznej i monochromatycznej zrealizowała fotograf Aldona Karczmarczyk.

Realizacja kampanii odbywa się w różnych obszarach. W wybranych największych miastach w Polsce pojawiły się i będą pojawiać się siatki wielkoformatowe oraz inne nośniki OOH, na których prezentowane są płaszcze z najnowszej kolekcji.

W wybranych pismach i magazynach (m.in. “Viva!”, “Zwierciadło”, “Newsweek”) oraz w prasie lokalnej pojawią się reklamy wizerunkowe. Reklamy będą miał także emisję w jesiennych magazynach modowych galerii handlowych.

Ponadto wykorzystano inserty z kuponami rabatowymi dołączane do magazynów “Avanti”, “Claudia”, “Hot Moda & Shopping” oraz “Elle” i “Burda”. Jednocześnie w wielu pismach lifestyle’owych oraz tematycznych portalach internetowych (modowych i zakupowych) prowadzone są aktywne działania typu product placement. Do promocji wykorzystano także profil marki w Facebooku.

Aryton wystartował także z nowym serwisem WWW oraz e-sklepem. Jak zapewnia brand manager marki Tomasz Gardziewicz, jest to “nowa jakość” zarówno pod kątem wizerunkowym, jak i użyteczności dla odwiedzających serwis.

Za przygotowanie i wdrożenie serwisu i e-sklepu odpowiadała agencja AMP Media. Portal i e-sklep będą promowane w internecie – w portalach internetowych oraz z wykorzystaniem działań SEM i SEO. Kampanię zaplanowano we współpracy z agencją AMP Media. Agencja realizuje także działania socialmediowe.

Aryton będzie też aktywnie działał na terenie centrów handlowych. Począwszy od reklamy na dostępnych nośnikach, przez aktywny udział w eventach (pokazy mody, konkursy itd.), po własne akcje specjalne w wybranych lokalizacjach.

Za kreację reklam odpowiada agencja Letras. Media do kampanii zaplanowano i kupiono we własnym zakresie (media internetowe kupiło AMP Media).