Zagranica

Ashton Kutcher w serii spotów dla Lenovo

Wielokanałowa kampania, która rusza w Wlk. Brytanii, ma na celu zaprezentowanie serii Yoga jako urządzeń dla osób kreatywnych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDHdTdbcNT7c%22%7D
Ashton Kutcher został twarzą nowej kampanii producenta laptopów i tabletów – chińskiego Lenovo. Seria spotów z udziałem aktora promuje walory serii Yoga (tablety i laptopy) dla ludzi kreatywnych i aktywnych.

Za kreację kampanii po raz pierwszy odpowiada DLKW Lowe. Jedna z odsłon reklam prezentuje Kutchera podczas dojenia kozy, gdy ten w międzyczasie na tablecie sprawdza aktualne wyniki giełdowe. W innej odsłonie aktor robi na drutach wdzianko dla dziecka, w jeszcze innej relaksuje się, malując stopami, a odtwarzany obraz ogląda na ekranie tabletu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQO5QIZHFAeE%22%7D
Autorem zdjęć do filmów był Steve Chivers, Framestore odpowiadało za postprodukcję, a Wave Studios za dźwięk.
Kampania będzie miała również swoje odsłony w mediach drukowanych oraz punktach sprzedaży, a także na outdoorze. Za zakup mediów w rejonie EMEA dla Lenovo odpowiada Total Media.

(Brand Republic)