Ashton Kutcher został twarzą nowej kampanii producenta laptopów i tabletów – chińskiego Lenovo. Seria spotów z udziałem aktora promuje walory serii Yoga (tablety i laptopy) dla ludzi kreatywnych i aktywnych.
Za kreację kampanii po raz pierwszy odpowiada DLKW Lowe. Jedna z odsłon reklam prezentuje Kutchera podczas dojenia kozy, gdy ten w międzyczasie na tablecie sprawdza aktualne wyniki giełdowe. W innej odsłonie aktor robi na drutach wdzianko dla dziecka, w jeszcze innej relaksuje się, malując stopami, a odtwarzany obraz ogląda na ekranie tabletu.
Autorem zdjęć do filmów był Steve Chivers, Framestore odpowiadało za postprodukcję, a Wave Studios za dźwięk.
Kampania będzie miała również swoje odsłony w mediach drukowanych oraz punktach sprzedaży, a także na outdoorze. Za zakup mediów w rejonie EMEA dla Lenovo odpowiada Total Media.
(Brand Republic)