Kraj

ASM Sales Force Agency rozbudowuje zespół

Do działu trade marketingu dołączyła Katarzyna Brylska, natomiast do działu merchandisingu - Małgorzata Konieczna oraz Hubert Galas.

ASM Sales Force Agency Sp. z o.o., agencja świadcząca usługi z zakresu wsparcia sprzedaży, m.in. trade marketing, merchandising i outsourcing sił sprzedaży, rozbudowała swój zespół. Do działu trade marketingu dołączyła Katarzyna Brylska, natomiast do działu merchandisingu – Małgorzata Konieczna oraz Hubert Galas. 

Katarzyna Brylska objęła stanowisko account managera, będzie wspierać działania promocyjne dla kluczowych klientów agencji. Ma wieloletnie doświadczenie w realizowaniu projektów z zakresu trade marketingu. Przez ostatnie lata pracowała dla agencji promocyjnej Jet, gdzie realizowała projekty promocyjne z zaangażowaniem promotorów sprzedaży, realizacją akcji promocyjnych i konkursów. Obsługiwała takie marki, jak: Adidas Poland, Reebok Poland, Barlinek, Johnson, BIC, Storck.
Małgorzata Konieczna pracowała wcześniej dla firm świadczących usługi z zakresu marketingu, promocji i merchandisingu, tj. w PMV jako manager projektów oraz w Dynamic Box jako kierownik regionalny ds. merchandisingu i promocji, gdzie realizowała projekty dla takich marek, jak: Kotanyi, Vileda, NAVO (PG, Bissell, Oral-B), De Longhi Group (Braun, Kenwood, De Longhi, Ariete). W ASM Sales Force objęła stanowisko account managera.

Hubert Galas wcześniej pracował m.in. dla agencji reklamowej A1 i Kore. Realizował projekty z obszaru: digital, ATL, BTL, rvent & mncentives, field marketingu, merchandisingu oraz programy konsumenckie. Obsługiwał największe polskie i zagraniczne marki działające na terenie Polski, m.in.: Wawel, Unilever, Orange, ING. W ASM Sales Force również objął stanowisko account managera.