Kraj

AT Kearney poprowadzi przetarg Polpharmy

Marketer wybrał audytora i rozesłał briefy przetargowe.

Polpharma wybrała firmę AT Kearney, która ma koordynować konkurs na planowanie i zakup mediów, wynika z naszych informacji. Nie udało nam się ustalić, jakie firmy zaproszono do konkursu. W poprzednich latach marketer współpracował także z AT Kearney. Przetarg ma objąć nie tylko Polskę, ale także region Europy Środkowo-Wschodniej.

Według naszych wiadomości Polpharma rozesłała już briefy przetargowe do wybranych domów mediowych. Wśród zaproszonych jest OMD, który broni budżetu tego klienta. Dokładnej listy zaproszonych agencji nie udało nam się ustalić.

Według danych Kantar Media za 2012 r. wydatki reklamowe Polpharmy wyniosły 143,8 mln zł. Dla porównania jeden z jej głównych konkurentów – USP Zdrowie – wydał w tym czasie na reklamę 265,36 mln zł.