Kraj

Atmedia rozpoczynają współpracę z Agorą

Pakiet VoD Atmediów ma być największy na rynku.

Atmedia rozpoczynają sprzedaż kampanii wideo na łamach serwisów internetowych należących do Agory SA. W ofercie Atmediów znajdują się witryny emitujące materiały wideo, wśród nich m.in.: Kinoplex.pl, Ekstraklasa.tv, Gazeta.pl, Tokfm.pl, Plotek.pl, Wyborcza.biz czy eDziecko.pl.

Czas reklamowy wokół materiałów wideo w tych serwisach będzie sprzedawany w ramach pakietu @vod. Dodatkowo Atmedia proponują klientom pakiet męski i kobiecy z wykorzystaniem najlepiej docierających do tych grup serwisów Agory oraz innych witryn z portfolio. Współpraca między Atmediami i Agorą obejmuje 24 witryny tematyczne oraz grupę serwisów lokalnych Gazeta.pl.

Serwisy Agory zwiększyły zasięg pakietu Atmedia o kolejnych 20 pkt proc. Witryny zrzeszone w @vod odwiedza obecnie blisko 14 mln polskich internautów, co według Atmediów zapewnia pakietowi pierwszą pozycję w rankingu ofert VoD. – Przychody Atmediów ze sprzedaży wideo wzrosły od początku roku blisko dwukrotnie zarówno dzięki dołączeniu do oferty nowych serwisów, m.in. Wirtualnej Polski i Telewizji Polskiej, jak i rosnącej popularności VoD wśród reklamodawców. Jak wynika z naszego badania, wśród media plannerów obecnie co trzecia kampania internetowa uwzględnia wideo – mówi Sylwia Chada, dyrektor działu interactive w Atmediach.

W tym roku dom mediowy Starlink po raz pierwszy uwzględnił w swoim raporcie wyniki branży wideo online, oceniając jej wzrost w I kwartale 2013 r. na 35 proc. Jest to wynik spójny z prognozą Atmediów zakładającą 40-proc. wzrost tego segmentu w 2013 r.