Kraj

Personalia

Media

Marketing

Tomasz Gadziński awansuje na client directora w MediaCom Warszawa

W nowej roli obejmuje zespół obsługujący marki Play i Virgin Mobile.

Tomasz Gadziński awansował w strukturach MediaCom Warszawa, obejmując stanowisko client directora. Gadziński nadzoruje pracę zespołu, obsługującego jednego z kluczowych klientów agencji – markę Play. Pracuje w MediaComie od blisko dwóch lat.

Tomasz Gadziński ścieżkę zawodową w branży mediowo-marketingowej rozpoczynał 10 lat temu w Starcom Mediavest Group. W latach 2013-2020 pracował dla Value Media (Group One), awansując od stanowiska digital communication plannera do communication managera (tę ostatnią funkcję pełnił od 2017 r.). W agencji obsługiwał m.in. takich klientów jak: PKO Bank Polski, L’Oreal, Jaguar & Land Rover czy Amica.

Pracę w MediaCom Warszawa rozpoczął w marcu 2020 roku. Początkowo, w roli digital leada, pracował dla takich klientów jak Grupa PSA (Peugeot, Citroën, DS, Opel) oraz The Coca-Cola Company. Ostatnio jako communication lead dla The Coca-Cola Company oraz marki Costa Coffee.

Tomasz Gadziński w nowej roli obejmuje zespół obsługujący marki Play i Virgin Mobile.