Barbara Grabiwoda, eCommerce strategy director, i Paweł Wojciechowski, integrated commerce director, zajmą się rozwojem strategicznych kompetencji commerce’owych w Publicis Groupe Polska oraz wspieraniem klientów grupy w integracji działań marketingowych ze sprzedażowymi w środowisku online. Z grupą rozstaje się Krzysztof Andrzejczak, który pełnił funkcję chief commerce officera.

Grabiwoda jest związana z branżą marketingową od 2009 r. Przez blisko dziesięć lat pracowała po stronie klientów, zarządzając markami globalnymi i lokalnymi na poziomie operacyjnym i strategicznym w branżach usługowej i FMCG. W 2018 r. dołączyła do grupy Publicis i zajmuje się wspieraniem transformacji marketerów w środowisku commerce, wykorzystując do tego wiedzę o konsumentach i dane płynące z zaawansowanej analityki. Doradza strategicznie największym markom FMCG i detalistom, w tym między innymi takim firmom jak Unilever, Microsoft czy GSK.
Wojciechowski z branżą digitalową jest związany blisko 20 lat. Do Publicis Groupe Polska dołączył w 2014 r. Początkowo jako business director w agencji Performics odpowiadał za zapewnienie najwyższej jakości działań performance marketingowych dla takich klientów agencji jak m.in.: Frisco.pl, W.Kruk, BRW, OBI, Getin Bank czy Vistula oraz rozwijanie kompetencji e-commerce’wych w części mediowej grupy. Wcześniej współtworzył dział e-commerce w grupie Interia.pl, był związany z siecią reklamy efektywnościowej Novem, a w firmie Weltbild zajmował stanowisko dyrektora marketingu.
Z Publicis Groupe rozstaje się Krzysztof Andrzejczak, pełniący od 2018 r. funkcję chief commerce officara. – Krzysztof to najwyższej klasy ekspert i specjalista w obszarze Commerce. Zdaję sobie sprawę, jak wiele wspólnych projektów moglibyśmy jeszcze zrobić razem, ale rozumiem chęć sprawdzenia się w innym obszarze rynku. Piękne jest to, że w tej nowej konfiguracji będziemy nadal blisko współpracować i nie mam wątpliwości, że wiedza i doświadczenie, które zostawił w naszej firmie, będą nadal pracować z korzyścią dla wszystkich naszych klientów – powiedział Piotr Piętka.