Kraj

Reklama

Top news

"Jak Mata przejął Maka" na czele YouTube Ads Leaderboard w październiku [wideo]

W pierwszej piątce aż trzy reklamy Biedronki związane z Gangiem Swojaków.

Wideo “Jak Mata przejął Maka” (promujące autorski zestaw rapera dostępny w McDonald’s) było najchętniej oglądanym klipem reklamowym na YouTube w październiku. Za kreację odpowiada DDB Warszawa, za produkcję Papaya Films, zaś za zakup mediów – OMD. Spot opublikowany w YouTube 18 października uzyskał w ciągu miesiąca ponad milion wyświetleń. https://youtube.com/embed/ef72BzFVrVw?autoplay=0Drugie miejsce w październikowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard należało zaś do wideo promującego polską premierę serii Xiaomi 11T przygotowanego przez Xiaomi Polska. 30-sekundowy klip podkreśla zalety takich funkcji aparatu fotograficznego w nowym smartfonie jak audio zoom.

Miejsca od trzeciego do piątego w zestawieniu zajęły spoty dla Biedronki z cyklu o Gangu Swojaków przygotowane przez agencję Duda Polska (planowanie i zakup mediów: Wavemaker Polska). Wcześniejsze spoty z tego cyklu dominowały we wrześniowym zestawieniu.

Lista pięciu spotów reklamowych najchętniej oglądanych na YouTube w Polsce jest ustalana na podstawie algorytmu uwzględniającego parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana.