Kraj

Media

Marketing

Przetargi

Kompania Piwowarska przedłuża umowę z Zenithem

Decyzja została podjęta bez przetargu.

Kompania Piwowarska kontynuuje współpracę z domem mediowym Zenith, należącym do Publicis Groupe. Decyzja została podjęta bez przetargu.

Zenith odpowiada od 2016 roku za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów na rzecz całego portfolio piwnego Kompanii Piwowarskiej. Dotyczy to zarówno obsługi w mediach tradycyjnych, jak i digtalowych. Zespołem KP w agencji mediowej Zenith kieruje Dominika Sadlak-Edwards, communications & business director.

Kompania Piwowarska, z wydatkami za H1 2021 na poziomie 35,6 mln zł, jest największym w Polsce reklamodawcą w kategorii Napoje I Alkohole. Znajduje się też na 16 miejscu w ogólnym rankingu reklamodawców w naszym kraju (dane Kantar Media i Nielsen Audience Measurement, wydatki RC w okresie 1-6/2021).