Kraj

"Avengers: Czas Ultrona" na etykietach wody Żywiec Zdrój

Marka z portfolio Danone poszerza portfolio o limitowaną serię ze specjalną "bohaterską" etykietą.

"Avengers: Czas Ultrona" na etykietach wody Żywiec Zdrój
Żywiec Zdrój (Danone) wprowadza nowość do portfolio niegazowanej wody źródlanej.
W kwietniu na sklepowe półki trafiły butelki o pojemności 0,5 l z bohaterami filmowego hitu Marvela “Avengers: Czas Ultrona”. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie konkurs “Woda dla bohatera”, który potrwa do 19 czerwca.
Limitowana edycja butelek wody Żywiec Zdrój dostępna będzie w sześciu wariantach prezentujących głównych bohaterów filmu “Avengers” – Kapitana Amerykę, Iron Mana, Thora, Hawkeye, Hulka oraz Black Widow. Produkt przeznaczony jest dla dzieci w wieku szkolnym.

Wraz z wprowadzeniem produktu na rynek firma Żywiec Zdrój przygotowała konkurs “Woda dla bohatera”. Aby wziąć w nim udział, należy odszukać kod znajdujący się pod etykietą butelki z limitowanej serii “Avengers: Czas Ultrona”, zarejestrować go na stronie konkursowej, a następnie rozwiązać jedno z trzech zadań konkursowych.
Na zwycięzców czekają nagrody – konsole Playstation 4 wraz z grą “Disney Infinity 2.0: Marvel Super Heroes”, słuchawki oraz książki “Marvel. Avengers. Encyklopedia postaci”.
Wprowadzenie na rynek limitowanej serii wody Żywiec Zdrój wspierają działania ATL i BTL. Od 27 kwietnia w telewizji przy treściach familijnych będzie się pojawiał spot reklamowy (20-sek.). Ta sama kopia zostanie też wyświetlana przed seansami filmowymi w sieci kin Cinema City. Za kreację i realizację konkursu “Woda
dla bohatera” odpowiada agencja VML Polska, zakupem mediów zajął się MediaCom, opakowania zaprojektowała agencja 4Frame, która jest odpowiedzialna również za komunikację w punktach sprzedaży (materiały POS).