Na Wyspach wystartowała kampania marki Avon adresowana do internautek z udziałem blogerek. Tym samym marka zachęca do testowania kosmetyków.
Akcję wspiera telewizyjna kampania reklamowa, w której w rolach głównych wystąpiły blogerki i autorki wideotutoriali. Kampania będzie miała również swoje odsłony w sieci – w serwisach wideo i portalach społecznościowych. Za kreację działań odpowiada agencja VCCP Kin. Działania będą prowadzone w TV, internecie i VoD do końca listopada.
W pierwszym spocie występują Helen Anderson, Mother Pukka i LoveLaughandMakeup.
Blogerki występują skadrowane podczas ślepego testu, a ich reakcje są uwieczniane na filmie. Kampania jest realizowana pod hasłem #makeupyourownmind.
Drugi spot będzie miał odsłonę za tydzień – wystąpią w niej cztery niezależne przedstawicielki Avonu, które zaprezentują wykorzystanie kosmetyków na co dzień.
(Brand Republic)