Zagranica

Avon na Wyspach z kampanią z udziałem blogerek

W Wielkiej Brytanii Avon startuje z rozległymi działaniami online.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOmF_1z5hGgM%22%7D
Na Wyspach wystartowała kampania marki Avon adresowana do internautek z udziałem blogerek. Tym samym marka zachęca do testowania kosmetyków.
Akcję wspiera telewizyjna kampania reklamowa, w której w rolach głównych wystąpiły blogerki i autorki wideotutoriali. Kampania będzie miała również swoje odsłony w sieci – w serwisach wideo i portalach społecznościowych. Za kreację działań odpowiada agencja VCCP Kin. Działania będą prowadzone w TV, internecie i VoD do końca listopada.
W pierwszym spocie występują Helen Anderson, Mother Pukka i LoveLaughandMakeup.
Blogerki występują skadrowane podczas ślepego testu, a ich reakcje są uwieczniane na filmie. Kampania jest realizowana pod hasłem #makeupyourownmind.
Drugi spot będzie miał odsłonę za tydzień – wystąpią w niej cztery niezależne przedstawicielki Avonu, które zaprezentują wykorzystanie kosmetyków na co dzień. 

(Brand Republic)