Avon kontynuuje kampanię “Avon kontra przemoc”, podejmującą działania budujące świadomość na temat przemocy, oraz wspiera takie inicjatywy jak Niebieska Linia dla ofiar i świadków tego zjawiska. Obecnie przekazuje 90 tys. zł dla Ogólnopolskiego Pogotowia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie Niebieska Linia Instytutu Psychologii Zdrowia PTP. Współpraca ta trwa od 2011 r.
W tym roku marka po raz kolejny przeznaczyła środki finansowe w wysokości 65 tys. zł, które wesprą działalność dwóch poradni Niebieskiej Linii IPZ – telefonicznej i mailowej. Avon zorganizował po raz 12. bieg „Avon Kontra Przemoc – biegnij w Garwolinie”, a do końca sierpnia trwa wakacyjne wyzwanie #KilometryPoMocy, do którego można dołączyć w aplikacji Strava. Za wspólne pokonanie 25 tys. km fabryka Avon w Garwolinie przekaże dodatkowe 25 tys. zł na rzecz Niebieskiej Linii Instytutu Psychologii Zdrowia.
Marka od 2008 r. prowadzi w Polsce kampanię “Avon kontra przemoc”, w ramach której podejmuje działania na rzecz zapobiegania przemocy domowej oraz przełamywania społecznego tabu. Avon wspiera Instytut Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, przekazując środki na funkcjonowanie poradni telefonicznej i mailowej. W 2019 r. firma razem z fundacją Feminoteka uruchomiła pierwszą przeciwprzemocową aplikację Avon Alert.