Kraj

Avon w nowej kampanii "Szok! Ale jakość”

Agencje odpowiedzialne za kampanię to Garden of Words, Starcom, Lemon Films i IR Center.


“Szok! Ale jakość” – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowa Avonu. Firma zaprosiła dziesięć Polek, które nie używały produktów Avon, do testowania kosmetyków tej marki. Bazując na jakości ocenianych produktów, były przekonane, że sprawdzają kosmetyki droższych, renomowanych firm. Przetestowano trzy produkty marki: Szminkę Ultramatową, Serum do twarzy Anew z protinolem oraz Perfumy Attraction dla niej. Wszystkie były zaskoczone, gdy dowiedziały się, że to Avon. Wśród uczestniczek testów znalazła się influencerka Maja Kołodziejczyk (@pukkalifestyle). Kampania potrwa do 27 maja i obejmie działania online, PR i szereg aktywności w social mediach. Wideo z wynikami testów można obejrzeć na stronie: www.avon.pl/szokalejakosc.

Materiały kampanii dostępne są również w internecie: Youtube, Facebook, Instagram, Tik Tok, TVN player, Polsat GO, TVP VOD oraz w portalach kobiecych. Dodatkowo kampanię wspierać będzie ambasadorka perfum Avon – Maja Kołodziejczyk. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada zespół marketingu i kreacji Avon Polska, za przeprowadzenie wywiadów z testami w ciemno – agencja IR Center, za produkcję – Lemon Films, za zakup mediów – dom mediowy Starcom, za aktywacje w social media – dział creative Avon Polska, za działania PR – agencja Garden of Words.