Kraj

Avon wspiera pacjentki onkologiczne

Od 2019 r. Avon dofinansował łącznie ponad 18 tys. badań USG piersi, kolejnych kilka tysięcy dofinansuje także w tym roku.

4 lutego przypada Światowy Dzień Walki z Rakiem. Z tej okazji marka Avon, która już od kilkudziesięciu lat prowadzi w Polsce kampanię Avon Kontra Rak Piersi, przekazuje 5 tysięcy balsamów na skórę głowy Stowarzyszeniu “Amazonki’’ Warszawa-Centrum, skąd trafią do osób dotkniętych rakiem. W ub.r. firma przekazała blisko 10 tys. sztuk tego produktu Stowarzyszeniu “Amazonki” Warszawa-Centrum oraz Fundacji Rak’n’Roll. Działania PR projektu realizuje agencja Garden of Words.

Od 1998 r. marka prowadzi w Polsce kampanię Avon Kontra Rak Piersi, która ma na celu podniesienie świadomości kobiet w kwestii profilaktyki raka piersi. Od 2019 r. Avon dofinansował łącznie ponad 18 tys. badań USG piersi, kolejnych kilka tysięcy dofinansuje także w tym roku. Środki na ich realizację pozyskiwane są ze sprzedaży produktów z Różową Wstążką.