Kraj

Avon z kampanią #SzachMat 

Działania reklamowe projektu realizuje agencja Garden of Words.

Avon rusza z kampanią #SzachMat, by inspirować kobiety do przełamywania barier w realizowaniu siebie i swoich celów. Ambasadorką akcji została Martyna Kaczmarek, pierwsza w historii programu “Top Model” modelka plus size, a także PukkaLifestyle, Edyta Herbuś, Iga Kreft i Eliza Milewska.

Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet marka prezentuje Raport Avon „Równe szanse dla kobiet”, który powstał na podstawie opinii zebranych od ponad 7 tys. respondentek z 7 krajów, w tym 1004 z Polski. Wynika z niego, że rola kobiet w biznesie wciąż jest marginalizowana. Kobiety muszą zmagać się z wieloma nierównościami ze względu na płeć. Badania ujawniają, że dla Polek brak elastyczności pracy (45%), zarobki (62%) i możliwość założenia własnej firmy (19%) to główne obszary, w których napotykają największe bariery, które uniemożliwiają im osiągnięcie pełnego potencjału finansowego i zawodowego. 86% badanych Polek twierdzi, że stereotypy związane z płcią blokują im równe szanse.