Kraj

Marketing

Avon z kampanią "Szok! Ale jakość”

Działania reklamowe wokół kampanii przygotowały agencje: Brand Lift, Starcom, Garden of Words.

Firma Avon po raz kolejny zorganizowała testowanie siedmiu swoich produktów w ciemno, a do udziału w nich zaprosiła 10 znanych influencerów. Wszystko po to, by przekonali się, że mogą mieć wysokiej jakości produkty za ułamek ceny kosmetyków premium.

Druga odsłona kampanii “Szok! Ale jakość” powstała przy zaangażowaniu infuencerów i podzielona została na dwie fazy. Pierwsza obejmowała testy w ciemno, druga polegała na testowaniu produktów przez 2-3 tygodnie przez uczestników i przygotowaniu recenzenckich materiałów na ich kanały social media. Podczas testowania uczestnicy sprawdzali siedem kultowych produktów Avon: perfumy Attraction for Her oraz TTA This Love, serum do twarzy z protinolem, tusz do rzęs Geniusz, podkład Power Stay oraz kilka odcieni ultramatowej szminki i kredki do oczu Glimmerstick. Influnecerzy ocenili, że za pomocą kosmetyków Avon można wykonać makijaż tak jak kosmetykami premium, jednak przy znacznie niższym nakładzie cenowym.

Materiały kampanii dostępne są w internecie: YouTube, Facebook, Instagram, TikTok, TVN Player, Polsat Go, TVP VoD oraz w portalach kobiecych, a materiały influencerów na ich profilach na Instagramie.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada Avon Polska, za zrealizowanie kampanii – agencja Brand Lift, za zakup mediów – dom mediowy Starcom, za aktywację w social media – marka Avon, za działania PR – agencja Garden of Words.