Kraj

Personalia

Awanse w agencji Ancymony

Awanse na kluczowe stanowiska otrzymało pięć osób: Emilia Czerwiec, Roksana Łaźnia, Wojciech Papuziński, Michał Cieciak oraz Maciej Turkawski.

W Ancymonach awanse na kluczowe stanowiska otrzymało pięć osób: Emilia Czerwiec, Roksana Łaźnia, Wojciech Papuziński, Michał Cieciak oraz Maciej Turkawski.

Wojciech Papuziński, dotychczas associate creative director, obejmuje stanowisko creative directora. Papuziński jest w branży marketingowej od 15 lat. W Ancymonach od 2012 r. pracował m.in. dla marek i firm: Mitsubishi, Essilor, Lubelska, L’Oreal, TBM, Piątnica, PharmaCF, Orkla Health, Politan czy Gatta. Przez ostatnie dwa lata jako associate creative director sprawował pieczę nad zespołem kreatywnym przy obsłudze przetargów oraz stałych klientów, m.in. Wawel, USP Zdrowie, Bausch Health i Pudliszki.
Na stanowisko business development directora awansuje związany z agencją od sześciu lat Michał Cieciak, dotychczas business development manager. Cieciak pracował z takimi markami jak m.in.: Kraft Heinz, OSM Piątnica, USP Zdrowie, FFiL Śnieżka czy Sygma Bank.
Emilia Czerwiec, do tej pory creative lead, awansuje na stanowisko business unit manager & creative lead. Czerwiec związana jest z Ancymonami od pięciu lat. Na stanowisku creative lead kierowała pracą m.in. dla marek Pudliszki, Heinz, Rossmann (EnerBio), a pro bono dla Fundacji Kwietna oraz Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich. Kampania MBU “Podaruj Wigilię” z 2020 r., którą realizowała, zdobyła srebro w konkursie Effie Awards 2021.  
Roksana Łaźnia, wcześniej account manager, awansuje na stanowisko business unit managera & account managera. Łaźnia, która w Ancymonach jest od sześciu lat, ma na koncie pracę dla marek takich jak m.in.: Maxi Zoo, Wawel SA, OSHEE, Lubelska, Śniadaniowa, Matrix, Orlen i Akvo.
Stanowisko group account managera zmienia Maciej Turkawski. Związany z agencją od czterech lat, Turkawski awansuje na stanowisko business unit managera & account managera. W strukturach client service jest obecny od 2004 r. Pracował dla klientów takich jak: Honda Polska, Orlen Oil, BP Polska, Tauron, Kompania Piwowarska, Netto, Maspex czy Kraft Heinz.