Kraj

Reklama

Personalia

Top news

Awanse w dziale client engagement VMLY&R Poland

Ula Zielińska, Emilia Głowińska i Ola Maleszyk będą raportować do Natalii Krzyśków.

Urszula Zielińska, Emilia Głowińska oraz Aleksandra Maleszyk awansowały na stanowisko group account managerów, natomiast Tomasz Milewski został account supervisorem w VMLY&R. 

Urszula Zielińska z VMLY&R jest związana od prawie dziewięciu lat, a z marketingiem i reklamą od ponad 16 lat. Zaczynała w grupie Stroer, po studiach podyplomowych postawiła na digital i ta przygoda trwa do dziś. Pracowała m.in. dla Grupy Carlsberg, PGE, Novartis, MAN, SuperPharm czy Velvet. Od kwietnia 2023 r. jako group account manager przejęła opiekę nad kilkoma klientami, m.in. Ferrero i BAT, wraz z zespołami accountów. 

Emilia Głowińska objęła opiekę nad grupą kliencką: BP, Pernod-Ricard (Wyborowa, Ballantines), McCormick oraz działania new business. W VMLY&R jest od 2021 r., wcześniej w Saatchi & Saatchi i Heads Advertising. Pracowała dla takich klientów jak: BP Poland, McCormick (Kamis), Procter & Gamble (Oral-B, Blend-a-med, Blend-a-dent, Gillette, Gillette Venus – na dziesięciu rynkach), Toyota Central Europe (Lexus na czterech rynkach CE), Provident. 

Aleksandra Maleszyk na nowym stanowisku nadal będzie odpowiedzialna za trzyosobowy zespół client engagement dla IKEA, specjalizujący się w realizacjach kampanii 360 z dużym naciskiem na digital i social media. Z VMLY&R związana od 2018 r., pracowała przy obsłudze marki Żywiec przy platformie komunikacyjnej „Chce się Ż”, Loterii Żywca i Męskim Graniu (Effie 2019). Od 2019 r. pracuje dla IKEA, realizując kampanie 360 (trzykrotnie nagrodzone Effie: w 2020, 2021 i 2022 r.). Wcześniej związana z Good Looking Studio, 180heartbeats + Jung v. Matt oraz Artegence, pracowała m.in. dla: Unilevera (Big Milk, Magnum), Innogy, HBO Polska, Volkswagena, Marlboro, Ferrero Polska, Duluksa, Sanofi (Emolium). 

W ostatnich tygodniach w dziale client engagement VMLY&R Poland awansował także Tomasz Milewski. Objął stanowisko account supervisora i stanął na czele zespołu odpowiedzialnego za realizację strategicznych projektów komunikacyjnych, digitalowych, eventowych oraz działań influencerskich dla kategorii lifestyle Adidas: Orginals oraz Sportswear. Wcześniej związany z marką Samsung, gdzie jako social media & marketing manager w latach w latach 2017-2021 realizował kampanie wizerunkowe, social media i działania niestandardowe dla kategorii mobile. Doświadczenie zbierał także po stronie agencji McCann i Socializer czy domu mediowego MEC, realizując działania marketingowe dla klientów z kategorii: FMCG, moto, bankowość oraz beauty.

Obecnie dział obsługi klienta VMLY&R liczy blisko 50 osób i jest złożony z trzech niezależnych zespołów zarządzanych przez Michała Banaszewskiego, chief business officera, Agnieszkę Grzymkowską, WPP Danteam CEN regional lead, oraz Katarzynę Tomalską, regional business directora. Ula Zielińska, Emilia Głowińska i Ola Maleszyk będą raportować do Natalii Krzyśków, która dołączyła do VMLY&R Poland w kwietniu 2023, raportując bezpośrednio do Michała Banaszewskiego. Tomek Milewski natomiast jest w dziale WPP Digital zarządzanym przez Katarzynę Tomalską.