Kraj

Awanse w Publicis Worldwide Polska

W dziale digital growth and social media.

Awanse w Publicis Worldwide Polska
Agencja Publicis Worldwide Polska kontynuuje zmiany w strukturze firmy i awansuje kluczowych pracowników na wyższe stanowiska w działach Digital Growth and Social Media

Stanowisko digital strategist objęła Katarzyna Czajkowska. W dziale kreacji stanowiska senior copywriterów powierzono Klaudii Żark i Marcie Więckowskiej, zaś Zuzanna Miksiewicz objęła posadę senior art directora. W przypadku client service Mateusz Ruminiak został awansowany na stanowisko senior account executive.

Katarzyna Czajkowska od ponad 3 lat pracuje w dziale digital growth i social media Publicis Worldwide, gdzie zajmuje się m.in. researchem i analizą danych, doborem kanałów komunikacji, optymalizacją kontentu oraz planowaniem i optymalizacją kampanii reklamowych w mediach społecznościowych i aktywacjach z influencerami. Pomaga również w tworzeniu strategii komunikacji. Jej praca na markach takich jak Renault, Hartmann, Michelin czy Winiary przyczyniła się do wzmocnienia kompetencji digitalowych agencji, a zaangażowanie w liczne projekty związane z rozwojem biznesu pomogło w pozyskaniu nowych klientów. Na nowym stanowisku w dziale digital growth i social media nadal będzie podlegać Tymoteuszowi Raffinetti (head of digital strategy and social media).

Klaudia Żark jest w branży od 8 lat. Specjalizuje się w tworzeniu kampanii digitalowych. Ma doświadczenie w prowadzeniu działań dla brandów takich jak PGE, Renault, Dacia, Barilla, Carlo Rossi i Hartmann. Do jej największych sukcesów należą: znalezienie się na short-liście Cannes Lions z kampanią “Dlaczego nie ma kobiet na banknotach?” dla banku BNP Paribas, a także statuetki zdobyte w konkursach Mixx Awards, Effie, KTR oraz Innovation. Tak jak dotychczas będzie raportować do Pawła Murawskiego (creative group head).

Marta Więckowska do agencji Publicis Worldwide Polska dołączyła w 2018 r. Do największych projektów, które zrealizowała do tej pory, należą kampanie 360 dla marek Prudential, Tymbark i Vicks oraz kampania “Zmieniajmy na dobre” dla fundacji K.I.D.S. Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali. Ta ostatnia przyniosła jej nagrody w konkursach KTR, Mixx, Golden Arrow i Innovation. Na co dzień wspiera m.in. marki BNP Paribas i Renault Polska. Na nowym stanowisku Marta Więckowska będzie kontynuować pracę w zespole Bartka Jeglejewskiego (creative group head).

Zuzanna Miksiewicz dotychczas pracowała dla klientów z wielu obszarów – finanse, motoryzacja po FMCG. Zaliczają się do nich takie firmy i marki, jak: BNP Paribas, Prudential, Netia, Vicks, USP Zdrowie, Garnier, L’Oréal, Renault, Dacia, Kasztelan, Carlo Rossi, Stumbras, Tymbark i NaTurek. Na koncie ma m.in. kampanię “Pyszny krok soków Tymbark” czy “Zmieniajmy na dobre” dla Fundacji K.I.D.S. Jest też m.in. laureatką konkursu Just Creative i współautorką zwycięskiej pracy w konkursie PYD. Miała okazję być także jurorką konkursu Young Creatives. Miksiewicz nadal będzie raportować do Tomka Ziemiańskiego (creative group head).

Mateusz Ruminiak przez 4 lata pracował w agencji MU Interactive, zdobywając doświadczenie w pracy z klientami takimi jak IBM, Sony Interactive Entertainment czy Orange, a pod koniec 2019 r. zasilił szeregi Publicis Worldwide Polska. dołączając do zespołu Małgorzaty Szymańczak (account director) obsługującego Renault Polska. Od początku przygody z Renault i Dacią koordynuje wielokanałowe kampanie tych marek i poszczególnych modeli samochodów, dbając o spójność i skuteczność działań na każdym etapie ścieżki konsumenckiej.