Kraj

Awanse w Solski Communications

Awanse objęły siedmioro konsultantów agencji.

Z początkiem stycznia w agencji Solski Communications awansowało siedmioro konsultantów. Na stanowisko director awansowali: 

Sabina Figarska, szefowa działu Brand Communications. Ma 20-letnie doświadczenie w profesjonalnej komunikacji, w tym od blisko 13 lat w Solski Communications. Koordynowała i realizowała wiele projektów dla takich klientów jak Amazon, Amrest, Auchan, BSH, Colgate-Palmolive, Develey, Dilmah, Dior, Grycan, Lavazza czy Smyk. Jest członkiem grupy PR w IAB Polska, organizacji pracodawców branży internetowej, do której należy agencja.

Adam Kaliszewski, szef działu Digital Communications. Jego doświadczenie w profesjonalnej komunikacji obejmuje 18 lat, w tym od blisko 10 lat pracuje w Solski Communications. Od wielu lat specjalizuje się w komunikacji w mediach społecznościowych. Koordynował i realizował wiele kampanii i projektów dla takich klientów jak Ambasada Królestwa Norwegii, Auchan, EMC, Fundacja Polska Bezgotówkowa, Henkel, Mastercard czy Raytheon. Jest członkiem grup Social Media i PR oraz ekspertem IAB Polska.

Klaudia Mencina, szefowa działu Healthcare Communications. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w profesjonalnej komunikacji, w tym od 11 lat w Solski Communications, gdzie koordynowała i realizowała wiele kampanii i projektów dla takich klientów jak Abbott Laboratories, Astra Zeneca, Boehringer Ingelheim, Bristol-Myers Squibb, Merck, Novartis czy Sanofi Pasteur.

Na stanowisko senior manager awansowały:

Joanna Dunin-Kęplicz, wiceszefowa działu Technology Communications. Posiada 20-doświadczenie w profesjonalnej komunikacji, w tym od ponad 13 lat pracuje w Solski Communications. Współtworzyła, realizowała i koordynowała kampanie i projekty dla takich klientów jak ALD Automotive, Auchan, Avaya, Cisco, EMC, Fundacja Polska Bezgotówkowa, czy Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin. Należy do grupy PR w IAB Polska.

Agata Grzeszkiewicz, dotychczas manager w dziale Corporate Communications. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w PR, w tym 13 lat w Solski Communications, gdzie współtworzyła, koordynowała i realizowała kampanie i projekty dla takich klientów, jak Airbus, Airbus Defence and Space, Grupa Muszkieterów czy Raytheon Technology

Elżbieta Mańkowska-Tropiło, dotychczas manager w dziale Technology Communications. Ma rekordowe, ponad 26-letnie doświadczenie w PR, w tym od ponad 13 lat pracuje w Solski Communications. Na koncie ma wiele kampanii i projektów dla takich klientów, jak Auchan, Barracuda, Dilmah, EMC, FORTE, IFS czy Roca

Anna Piątkowska-Wełyczko, dotychczas menedżer w dziale Brand Communications. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w profesjonalnej komunikacji, w tym od ponad 6 lat pracuje w Solski Communications, gdzie realizowała projekty dla takich klientów, jak Grycan, Develey, BSH, mBank czy Smyk.