Kraj

Axe - tym razem pod prysznic

Unilever zamierza wejść z marką Axe na rynek żeli pod prysznic.

Unilever zamierza wejść z marką Axe na rynek żeli pod prysznic – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Żele były sporadycznie dostępne w Polsce, np. w zestawach świątecznych z dezodorantem, teraz jednak mają mieć debiut rynkowy w pełnym wymiarze. Jego bliższe szczegóły nie są znane. Ostatnio marka ta współpracowała przede wszystkim z agencjami G7 i Netizens.
W kategorii męskich żeli pod prysznic głównymi graczami są obecnie: Adidas (Coty), Nivea (Nivea Polska), Fa (Henkel) i Palmolive (Colgate-Palmolive).
Marka Axe pojawiła się na rynku w latach 90., jednak w 2002 r. Unilver wycofał ją z rynku. Relaunch nastąpił w roku 2004, a odświeżenie komunikacji w roku 2007.