Na stronie www.czystefektaxe.pl trwa konkurs prowadzony dla marki Axe (Unilever), w którym internauci mają za zadanie wybrać pięć spośród dziesięciu kobiet i powiązać je z zapachami żeli do mycia. Po dokonaniu wyboru w sieci należy odpowiedzieć na pytanie konkursowe oraz zalogować się.
Pięć dziewczyn Axe weźmie udział w nadbałtyckim evencie, który odbędzie się 30 lipca br. na plaży w Jastarni. Głównym punktem imprezy będzie sesja zdjęciowa z udziałem modelek i dziesięciorga szczęśliwców, którzy wygrają spotkanie z nimi w głosowaniu internetowym lub w konkursie radiowym. Efekty sesji publikowane będą na łamach magazynów “Aktivist” i “Exclusive”. Na plażowiczów czekać będzie w tym dniu także wiele atrakcji, m.in. pokaz i konkurs skimboardingu, pokaz tańca i warsztaty dancehall inspirowane spotem reklamowym Axe, fire show i zawody frisbee.
Axe komunikuje akcję m.in. szeroko zakrojonym samplingiem, o czym pisaliśmy tutaj.
Kategoria żeli Axe w sezonie letnim wspierana będzie intensywną kampanią telewizyjną w najpopularniejszych stacjach, kampanią radiową oraz działaniami w internecie.
Za koncepcję kreatywną kampanii, projekt strony internetowej, koncepcję bannerów internetowych, projekty materiałów wspierających komunikację i sampling odpowiada Tequila Polska. Stronę konkursu wykonał E-Graphics, event na plaży organizuje agencja Extreme Young. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction. Wsparcie PR dla marki zapewnia agencja TBWA\PR.