Kraj

Marketing

Top news

Axi Card wchodzi na polski rynek

Wejściu towarzyszą działania reklamowe.

Do Polski wchodzi bułgarska firma finansowa Easy Payment Services, która oferuje m.in. karty kredytowe. Premierze nowej marki na rynku towarzyszą działania reklamowe – kampania będzie realizowana w TV oraz kanałach digital.

EPS jest częścią Management Financial Group, działającej na rynku od ponad 15 lat, która rozpoczynała działalność w Bułgarii, oferując pożyczki door-to-door. W Polsce działa jako oddział unijnej instytucji finansowej na licencji kreacji e-pieniądza wydanej przez Narodowy Bank Bułgarii (EU). U nas rozpoczyna z ofertą kart kredytowych.

Axi Card jest międzynarodową kartą płatniczą Mastercard z odnawialnym limitem kredytowym wynoszącym nawet 6 tys. zł (dla nowych klientów 4 tys. zł). Wyróżnia ją wysoka dostępność, gdyż wymagane do jej uzyskania formalności są naprawdę minimalne: wystarczy wypełnić wniosek online na stronie www.axi-card.pl. Axi Card oferuje darmowe wypłaty z bankomatów w Europie i w Polsce, a kiedy nie korzysta się z karty, nie generuje ona żadnych dodatkowych opłat. – Od 6 czerwca startujemy ze spotem reklamowym, którego bohaterem jest Dżin Axi. To postać, która przedstawia wszystkie najważniejsze zalety naszej karty. Kampania ma na celu podniesienie świadomości marki i produktu. Wierzymy, że nasza reklama zwróci uwagę na nowoczesne, pozabankowe produkty finansowe, dostępne dla osób o słabszej zdolności i historii kredytowej, oferowane w cenach kilkukrotnie niższych niż pożyczki krótkoterminowe – komentuje Marcin Szporka, dyrektor marketingu i sprzedaży, Easy Payment Services OOD.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Ludojady, za produkcję – FilmVision, a reżyserem spotu reklamowego jest Adrian Chudek. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Arena Media (Havas Media Group), który zdobył ten budżet w przetargu, pokonując trzy inne agencje mediowe.