Przetargi

Bakalland rozstrzyga przetarg

LiquidThread wygrywa przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną.

Firma Bakalland SA rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną nowej linii przekąsek, które już pojawiły się na rynku. Strategią, kreacją do wszystkich kanałów komunikacji oraz działaniami w mediach społecznościowych i współpracą z influencerami zajmie się agencja LiquidThread. Do przetargu zaproszonych zostało pięć agencji. Na short-liście znalazły się dwie z nich, w tym LiquidThread, której powierzono obsługę budżetu strategiczno-kreatywnego nowej linii produktowej.
Kampania nowych przekąsek Bakallandu obejmie telewizję, kino, internet i komunikację w mediach społecznościowych. LiquidThread przygotowuje strategię, ideę kreatywną, zajmie się produkcją wszystkich formatów reklamowych, w tym pięciu spotów telewizyjnych. Agencja będzie również odpowiedzialna za obsługę nowego produktu w kanałach społecznościowych. Nazwy agencji, które brały udział w przetargu oraz wartość budżetu, nie zostały ujawnione. Działania, za które odpowiada LiquidThread, rozpoczną się jesienią. Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów dla Bakalland SA zajmuje się Starcom. Wprowadzana właśnie na rynek linia przekąsek Bakallandu obejmuje pięć produktów: Koko Loko, czyli połączenie nerkowca prażonego z chipsami kokosowymi oraz kostki kokosowej w czekoladzie, O! Żesz Sezam – prażony orzech arachidowy oblany miodem i otoczony w ziarnach sezamu, Cud Miód – połączenie prażonego nerkowca oraz chrupiącej prażone kukurydzy pokrytej miodem, Słona Ona – prażona kukurydza pokryta solą, oraz Love Las – połączenie żurawiny z sokiem z jagód oraz prażonego migdała w białej czekoladzie z różaną otoczką.