Kraj

Marketing

Baku Family i My3 w kampanii "Powrót do szkoły" Netto Polska

Do zakupów w Netto przed nowym rokiem szkolnym zachęcają: Baku Family, zespół muzyczny My3 oraz kilkudziesięciu mikroinfluencerów.

Mat. prasowe Netto Polska

Do współpracy przy kampanii marketingowej „Powrót do szkoły”, która ruszyła 31 lipca br., Netto Polska zaprosiło Baku Family, rodzinę aktywną m.in. na TikToku (1,1 mln obserwujących), Instagramie (279 tys. obserwujących) i YouTube (826 tys. subskrybentów) oraz dziecięco-młodzieżowy zespół muzyczny My3 (YouTube – 453 tys. subskrybentów, Instagram – 87 tys. obserwujących, TikTok – 735,7 tys. obserwujących). Wokalistki My3 stworzyły treści wideo promujące ofertę szkolną w Netto, dostępne na ich profilach i kanałach w mediach społecznościowych. Współpraca z Baku Family realizowana jest także za pośrednictwem social mediów, w kanałach Instagram, YouTube i TikTok. Rodzina występuje także w kreacjach outdoorowych oraz drukowanym katalogu poświęconym ofercie „Powrót do szkoły”. Działania prowadzone są również w digitalowych kanałach własnych Netto, w serwisach gazetkowych oraz portalach internetowych. Sieć podjęła również współpracę z kilkudziesięcioma mikroinfluencerami.

– W tym roku nasza oferta na powrót do szkoły jest znacznie szersza niż w latach poprzednich – mówi Anna Paszt, dyrektor marketingu Netto Polska. Zadbaliśmy również o odpowiednią komunikację, stawiając m.in. na współpracę z zasięgowymi twórcami oraz mikroinfluencerami. Jest to nie do przecenienia, zwłaszcza jeśli chodzi o dotarcie do najważniejszych grup docelowych: rodziców oraz uczniów.