Kraj

Balcerzak rusza z działaniami wizerunkowymi [wideo]

Za planowanie i zakup mediów odpowiada U2 Media (IPG Mediabrands).

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FsBR5kjNwKNk%22%7D
“Kroi się coś wyjątkowego…” – pod takim hasłem ruszyła kampania reklamowa producenta wędlin marki Balcerzak. Najnowsza kampania utrzymana jest w klimacie poprzedniego filmu, który koncentrował się na pokazaniu kompetencji firmy jako zaufanego wytwórcy wędlin suchych i dojrzewających. Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji (stacje ogólnopolskie oraz tematyczne) oraz na platformach VoD. Akcja promocyjna potrwa kilka miesięcy.

Kreację spotu reklamowego przygotowała agencja Just, a produkcją zajęła się firma Opus Film. Za planowanie i zakup mediów dla działań reklamowych firmy Balcerzak odpowiada agencja mediowa U2 Media, należąca do grupy IPG Mediabrands.