Kraj

Ballantine's pozwoli zatańczyć w Rio

MullenLowe organizuje konkurs dla wariantu marki Ballantine's.

Ballantine's pozwoli zatańczyć w Rio
Marka Ballantine’s Brasil z portfolio Pernod Ricard Polska wystartowała z konkursem, za którego organizację w social mediach odpowiada MullenLowe. Ambasadorkami marki i akcji jednocześnie zostały Ola Kot i Kashira. Będą zachęcać konsumentów do wspólnej zabawy tańcem i wzięcia udziału w konkursie. Ola Kot, dziennikarka i prezenterka Eska TV, zda relację z Rio, a Katarzyna Stocka “Kashira”, polska tancerka brazylijskiej samby, zatańczy na Sambodromie. Dodatkowo w Rio planowo zaprezentuje choreografię zainspirowaną zgłoszeniami uczestników konkursu “Brasil Shake: Baw się tańcem”.

Konsumenci w konkursie mogą zgłosić pojedyncze kroki i gesty taneczne, wysłać swoje propozycje przez Facebooka marki, oznaczając zgłoszenie odpowiednim hashtagiem. Jedną z głównych nagród jest wyjazd na karnawał do Rio w Brazylii.
Za organizację kampanii odpowiada MullenLowe, za komunikację konkursu – MSL Group.