Kraj

Ballantine's z limitowaną edycją

Do sklepów trafia limitowana edycja whisky - Satellite.

Ballantine's z limitowaną edycją
Na sklepowe półki trafia limitowana seria whisky Ballantine’s Finest – Sattelite (Pernod Ricard). Awangardowe opakowanie ma być inspirowane dynamicznym stylem życia mieszkańców wielkich miast.

Ballantine’s Satellite to już druga, po ubiegłorocznej Ballantine’s City Life, specjalna wersja opakowania tego szkockiego blendu. Marka w ten sposób składa hołd wielkim miastom. Prostokątna butelka została zaopatrzona w zupełnie nową etykietę. Na grafice zdobiącej Ballantine’s Satellite znajduje się fotografia satelitarna prezentująca rozświetlone nocą ulice Londynu. W centrum etykiety umieszczono dużą, złotą literę B, pochyloną w charakterystyczny dla marki sposób. Niezwykła szata graficzna butelki podkreśla indywidualizm i energię, a także akcentuje wartość premium whisky Ballantine’s Finest.
Ballantine’s Satellite dostępny jest w sklepach handlu nowoczesnego oraz tradycyjnego w pojemności 0,7 l. Wprowadzeniu limitowanej edycji opakowania na rynek towarzyszą działania zwiększające jego widoczność w obu kanałach sprzedaży, w tym wzmocniona widoczność w sklepach w postaci niestandardowych ekspozycji. Produkt promowany jest również w prasie handlowej. Digitalowo markę obsługuje Przeagencja. Za działania PR odpowiada MSL Group.