Przetargi

Bank Gospodarstwa Krajowego szuka agencji reklamowej

Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 50 tys. zł.

Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) rozpoczął przetarg dotyczący świadczenia kompleksowej obsługi ATL, BTL oraz digital. Agencja zajmie się tworzeniem strategii reklamowych offline i online oraz poszczególnych programów i projektów finansowanych ze środków unijnych i krajowych, o charakterze prosprzedażowym, wizerunkowym, informacyjnym, edukacyjnym.

Agencja zostanie wybrana z uwzględnieniem kryteriów: podejście kreatywne – jakość, unikatowość i zrozumiałość zaproponowanych rozwiązań w zadaniu “Strategia działań komunikacyjnych” (waga: 60) oraz cena (40).

Wartość umowy to maksymalnie 5 mln zł (netto). Istnieje możliwość przedłużenia umowy na kolejne 24 miesięcy (po upływie okresu 24 miesięcy) oraz możliwość zlecenia agencji działań na maksymalną kwotę 15 mln zł.

Termin składania ofert mija 2 marca br. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 50 tys. zł.