Kraj

Bank Millennium będzie reklamował nową ofertę kont

Konto 360º to znacznie więcej niż zwykły rachunek bankowy - przekonują bankowcy z Millennium. Cel najnowszych działań komunikacyjnych - odzyskanie straconych w ub.r. pozycji.

Bank Millennium będzie reklamował nową ofertę kont
Bank Millennium gruntownie odświeża ofertę rachunków osobistych. Wprowadza Konta 360º. Są one darmowe (prowadzenie konta, karta do konta oraz wypłaty we wszystkich bankomatach w kraju i za granicą) po spełnieniu dwóch warunków – regularne zasilanie (minimum 1 tys. zł) i jedna transakcja kartą miesięcznie.

Dodatkowo, niezależnie od spełnienia tych warunków, nawet przez rok można bezpłatnie korzystać z dołączonego do konta ubezpieczenia assistance – Pakietu Bardzo Pomocnego gwarantującego dostęp do całodobowej pomocy medycznej (w tym wizyt domowych) oraz wsparcia fachowców z różnych dziedzin (naprawy domowe, naprawy RTV, AGD itp.). Po roku pakiet ten będzie kosztował 4,99 zł. Do posiadaczy Konta 360º zostanie skierowana także specjalna, atrakcyjna oferta depozytowa. Konto 360º to oferta dla całej rodziny – z myślą o nastolatkach i studentach zostały przygotowane specjalne wersje rachunku: Konto 360º Junior i Konto 360º Student.

– Stworzyliśmy Konto 360º, które pozwala oszczędzić na wszystkich podstawowych opłatach bankowych, zapewnia łatwy dostęp do finansów w dowolnym miejscu i czasie, a dodatkowo w ramach dołączonego do konta pakietu assistance umożliwia wygodne skorzystanie z pomocy specjalistów z różnych dziedzin – mówi Przemysław Dukiel, kierujący Wydziałem Rachunków Bieżących w Banku Millennium.

Nową ofertę kont bank będzie szeroko reklamował – kampania wystartuje w piątek 9 maja. Kreację przygotowała agencja Change Integrated, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Initiative Media. Za kampanię konta w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.

Bank Millennium odświeżył ofertę rachunków w ub.r. zanotował bowiem znaczący odpływ klientów. Jak wyliczył branżowy serwis PRNews, w zeszłym roku bank stracił ponad 80 tys. kont. Stało się tak, gdyż bank najpierw ograniczył, a następnie w ogóle skasował program money-back (czyli oddawanie klientom części – w tym wypadku 3 proc. wydanych pieniędzy) w swoich Dobrych Kontach. Na koniec ub.r. bank prowadził 1,49 mln rachunków.  

– Chcemy otwierać 20 tys. kont miesięcznie, z czego większość będą stanowiły Konta 360º. Liczba rachunków klientów indywidualnych wyniosła na koniec I kwartału 2014 r. ok. 1,5 mln – mówi Tomasz Misiak, dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium.