Kraj

Bank Millennium proponuje otwieranie kont poprzez selfie

Kolejna reklama banku, którą Radek Kotarski nakręcił samodzielnie, nie wychodząc z domu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkR9wOA362Eg%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Bank Millennium rozpoczął nową kampanię, w której reklamuje możliwość zdalnego otwierania kont z wykorzystaniem selfie. To kolejny spot, który Radek Kotarski, bohater reklam banku, nakręcił samodzielnie, nie wychodząc z domu.

Bank udostępnia rozwiązanie, które umożliwia założenie konta w pełni zdalnie, z wykorzystaniem potwierdzenia tożsamości klienta na podstawie zdjęć dowodu osobistego i twarzy.

Reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania będzie prowadzona także w internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja Change Serviceplan, a internetowej LiquidThread i Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.