Kraj

Bank Millennium reklamuje bankowość internetową

Głównym medium kampanii test telewizja.

Bank Millennium rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje swoją bankowość internetową Millenet.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7dBpCSuqpr0%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
System bankowości internetowej Millenet zapewnia stały dostęp do konta w dowolnym miejscu i czasie. Poza możliwością skorzystania ze wszystkich najważniejszych funkcjonalności rachunku bankowego użytkownicy Millenetu mogą np. otrzymać pożyczkę gotówkową całkowicie przez internet. Millenet daje także dostęp do specjalnych promocyjnych ofert, takich jak Happy Hours czy internetowych Aukcji Lokat Terminowych, dzięki którym możliwe jest założenie atrakcyjnie oprocentowanych depozytów.

Głównym medium kampanii reklamowej jest telewizja, uzupełnia ją kampania BTL w oddziałach banku. Kreację przygotowała agencja Change Integrated, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.