Kraj

Bank Millennium reklamuje konta i bankowość mobilną

Kolejna realizacja Change i Starcomu dla banku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fg6JN03b9ucU%26feature%3Demb_imp_woyt%26ab_channel%3DBankMillennium%22%7D
Bank Millennium rozpoczął nową kampanię reklamującą rachunki osobiste Konta 360° i aplikację bankowości mobilnej. Tradycyjnie już w reklamie tego banku występuje Radek Kotarski. Bank komunikuje, że konto w nim można otworzyć stacjonarnie lub online, np. za pomocą selfie, a dzięki aplikacji mobilnej korzystać z niego w dowolnym momencie.

Nowa reklama banku jest emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, w wybranych kanałach tematycznych oraz w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja, a media zakupił dom mediowy Starcom.