Kraj

Bank T-Mobile i Aliora obsługuje już ponad 400 tys. klientów

Od czasu zmiany marki nowy "bank" pozyskał 150 tys. nowych klientów. Niebawem zapowiada nową ofertę depozytową.

Bank T-Mobile i Aliora obsługuje już ponad 400 tys. klientów
Z początkiem stycznia 2015 r. minęło osiem miesięcy od wejścia na rynek T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank (TMUB), marki, która zastąpiła Alior Sync. W tym czasie wspólny ”bank” pozyskał 150 tys. nowych klientów, a co za tym idzie – łączna liczba klientów TMUB przekroczyła 400 tys. (przed zmianą nazwy Alior Sync miał ok. 250 tys. klientów).

– W ciągu 1,5 roku istnienia Alior Sync przyciągnął 250 tys. klientów. W ciągu następnego 1,5 roku, już pod marką T-Mobile Usługi Bankowe, liczymy na drugie tyle. I jest to prognoza konserwatywna – mówił w maju ub.r. Wojciech Sobieraj, prezes Alior Banku.

Za marketing tej oferty odpowiada T-Mobile Polska. Bohaterami kampanii reklamowej zostali Anna i Robert Lewandowscy. Przygotowały ją: DDB Warszawa, Engine oraz Starcom.

Partnerzy TMUB zapowiadają, że w najbliższym czasie zaprezentują zupełnie nową ofertę lokaty bankowej.