Dwa funkcjonujące w kraju zrzeszenia banków spółdzielczych: SGB i BPS (razem 515 banków) wspólnie finansują kampanię reklamową w telewizji i w internecie pod hasłem: “Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też”. Banki spółdzielcze chcą pokazać, że są tak samo nowoczesne jak największe komercyjne banki w kraju.
– Bankowość spółdzielcza zmienia się na naszych oczach. Wdrożyliśmy Blika, Google Pay, Apple Pay i Garmin Pay, dzięki czemu trafiamy do grupy banków, które oferują klientom pełne spektrum usług w obszarze mobilności – mówi Mirosław Skiba, prezes SGB-Banku.
– Pracujemy nad kolejnymi ułatwieniami tak, aby nasi klienci mogli korzystać ze wszystkich nowoczesnych aplikacji umożliwiających mobilne płatności. Rozpoczynająca się kampania reklamowa promująca płatności mobilne w bankach spółdzielczych obu zrzeszeń, to przykład dobrej współpracy między zrzeszeniami pokazującej banki spółdzielcze jako nowoczesne instytucje finansowe z pełną ofertą usług – przekonuje Artur Adamczyk, prezes Banku BPS.
Jest to kolejna, po kilku latach, wspólna kampania obu bankowych zrzeszeń spółdzielczych.
30- i 15-sekundowe spoty reklamowe oraz 8-sekundowe billboardy sponsorskie będą emitowane w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych oraz na platformach VoD. Kampania potrwa do 17 listopada br. Za kreację i koordynację prac odpowiada agencja IQ Marketing, realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Oversee, a planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Effective Media.
Grupa BPS to największe zrzeszenie banków spółdzielczych w kraju – tworzy je 321 banków spółdzielczych zrzeszonych z Bankiem BPS (łącznie ponad 2,3 tys. placówek). Spółdzielczą Grupę Bankową SGB tworzą zaś 194 banki spółdzielcze i SGB-Bank (łącznie blisko 1,5 tys. placówek).