Kraj

Banki spółdzielcze SGB promują kredyty gotówkowe

Kampania online i w kinach - autorzy: Men at Work i Media Concept.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F66cR0b6DG3Q%22%7D
Grupa Banków Spółdzielczych SGB rusza z kampanią reklamującą kredyty gotówkowe pod hasłem: “Kredyt+”. Działania będą prowadzone w internecie, przy wykorzystaniu sieci reklamowej Google i w portalach społecznościowych, oraz w wybranych kinach lokalnych w całej Polsce.

– Mamy dwa główne cele. Chcemy pozyskać nowych klientów, którzy potrzebują gotówki, oraz odmładzamy wizerunek Banków Spółdzielczych SGB – mówi Roman Szewczyk, kierownik biura komunikacji i marketingu SGB-Banku SA.  

Za kreację odpowiada agencja Men at Work, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Concept.

Spółdzielcza Grupa Bankowa jest drugim po grupie BPS zrzeszeniem banków spółdzielczych w Polsce – tworzy ją 198 banków spółdzielczych i SGB-Bank SA jako bank zrzeszający. Razem obsługują 1,5 mln klientów.