Banki spółdzielcze zrzeszone w Grupie SGB emitują spoty reklamowe i billboardy sponsorskie w ponad 100 kinach studyjnych w kraju. Kampania pod hasłem „Mamy tu wszystko” promuje bankowość mobilną i mobilne płatności. W spotach reklamowych prezentowane są funkcje nowej aplikacji: płatności Blik, usługa Autopay oraz usługa zarządzania kartami płatniczymi.
– Banki spółdzielcze są częścią lokalnych społeczności – dlatego tak ważna jest dla nas również obecność reklamowa na lokalnych rynkach. Kina studyjne dają nam taką możliwość – często są jedynymi kinami w miejscowościach, gdzie działają nasze banki – mówi Ewelina Ignaczak, dyrektor biura marketingu i komunikacji w SGB-Banku.
Koncepcję kreatywną kampanii spotowej przygotowała agencja IQ Marketing, a za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Oversee. Za realizację kampanii w kinach studyjnych odpowiedzialna jest firma Kinads.
Grupę SGB tworzą 182 banki spółdzielcze zrzeszone pod auspicjami SGB-Banku, obsługujące łącznie ponad 1,5 miliona klientów.