Bank BGŻ postanowił przetestować wybrane bankomaty w sprzedaży bezpośredniej. Gdy klient podchodzi do nich wypłacić pieniądze, dzięki karcie płatniczej maszyna identyfikuje właściciela konta i w międzyczasie sprawdza, czy bank ma przygotowaną dla niej lub niego dodatkową ofertę (chodzi o pożyczki gotówkowe oraz konta z premią dla klientów banku korzystających z kart debetowych dodatkowych, ale nieposiadających konta osobistego oraz klientów innych banków). Jeśli tak, to bankomat informuje klienta o dostępnej opcji, zwracając się do niego po imieniu (nie głosem, lecz wyświetlając komunikat na ekranie).
– Liczymy, że dzięki takim działaniom informacja o naszych produktach trafi do jeszcze szerszego grona klientów i akcja okaże się bardzo efektywna – mówi Tomasz Zyśko, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży w Banku BGŻ.
W przypadku zainteresowania zaproponowaną ofertą klient może pozostawić numer telefonu (wprowadzając swój numer na klawiaturze bankomatu), na który w ciągu 48 godzin oddzwoni pracownik banku.
Akcja będzie realizowana w 46 wybranych bankomatach Banku BGŻ w różnych miastach do połowy czerwca br.