Kraj

Bartek Klimaszewski i Mikołaj Sadowski członkami jury 26. edycji Golden Drum

"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym festiwalu.

Bartek Klimaszewski i Mikołaj Sadowski członkami jury 26. edycji Golden Drum
W tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum ponownie nagrody przyznawane są według dwóch głównych kryteriów: What oraz Why. Każda kategoria ma jedenastoosobowe jury, a w obu składach znaleźli się przedstawiciele polskiej branży kreatywnej. Bartek Klimaszewski, creative director w McCann Worldgroup Polska, będzie oceniał prace z kategorii What, a Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner w agencji 180heartbeats + Jung v Matt, prace z kategorii Why. 

Jury kategorii What będzie szukało wśród prac konkursowych odpowiedzi na pytanie, co jest ich wartością dodaną i wyróżnikiem na tle innych form komunikacji. Takich rozwiązań będą oczekiwali członkowie jury, analizując nadesłane zgłoszenia w kategoriach: Film, Druk, OOH, Audio, Digital & Mobile, Design, Innovation and Craft. Przewodniczącą jury jest Tiffany Rolfe, EVP oraz CCO w R/GA w USA.

Z kolei członkowie jury oceniającego prace z kategorii Why oceni zgłoszone prace pod kątem powodu, dlaczego przybrały daną formę: czy powstały na podstawie genialnego insightu, czy mają wyjątkowe znaczenie dla społeczeństwa? To będzie główny wyznacznik projektów zgłoszonych w kategoriach: Integrated, Activation, Brand Building, Functional Efficiency, Content, Engagement, Genius loci / Local Spirit, Social Good. Przewodniczącym został Álvaro Rodrigues, CEO/CCO agencji Fullpack w Rio de Janeiro.

W tym roku po raz pierwszy jury przyzna nagrodę Genius Loci – wyróżnienie dla projektu będącego manifestem wybranej kultury lub społeczności. W ten sposób organizatorzy chcą wyrazić uznanie dla projektów, które celebrują różnorodność i wspierają szerzenie wiedzy na ich temat.

Festiwal odbędzie się w dniach 17-18 października 2019 w Portorożu. “Media & Marketing Polska” jest patronem medialnym tego wydarzenia.