Kraj

Bartłomiej Kowalski kieruje kreacją Ogilvy Action

Wakat na tym stanowisku istniał od lipca 2009 r.

Bartłomiej Kowalski pracował wcześniej jako dyrektor kreatywny w agencji Wunderman z grupy Y&R. Z grupą był związany od czterech lat. Realizował projekty m.in. dla Danone, Polkomtela i Nokii.

– Szukaliśmy osoby wszechstronnej, która potrafi nie tylko tworzyć reklamy ATL, lecz także przygotowywać projekty zintegrowanej komunikacji – mówi Maciej Lissowski, dyrektor zarządzający Ogilvy Action.

Wakat na stanowisku dyrektora kreatywnego powstał w momencie odejścia Pawła Merecza, który przeszedł do Mather Communications/SoHo. Przez ten czas kreację nadzorowali najpierw Michał Nowosielski, a następnie Robin Weeks, dyrektorzy kreatywni Ogilvy Group Poland.

Nowy kreatywny Ogilvy Action jest związany z branżą reklamową od 1997 r. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w: JWT, Martis, Czajkowski & Brajdic. Pracował również jako freelancer. Przed przejściem do Y&R był związany z Gruppą66 Ogilvy.