Kraj

Personalia

Top news

Bartosz Gąsiorowski dołącza do agencji Freundschaft

Freundschaft kończy etap formowania pełnej struktury menedżerskiej.

Do zespołu agencji Freundschaft dołączył Bartosz Gąsiorowski, obejmując stanowisko strategy directora w zespole strategiczno-badawczym. Będzie odpowiedzialny za strategiczne wsparcie klientów i za budowanie kompleksowej oferty komunikacyjnej podczas procesów new business. Jego kompetencje wzmocnią zespół w zakresie rozwoju nowych produktów analityczno-badawczych oraz współpracy ekspertów strategii z mediową częścią Grupy Freundschaft. Gąsiorowski raportuje bezpośrednio do Anny Koszur, CEO agencji.

Bartosz Gąsiorowski przez pięć lat w Grupie Żywiec odpowiadał za komunikację digital dla całego portfolio marek, początkowo jako digital manager, później był kierownikiem marki odpowiadającym za Żywca. Wcześniej, od 2007 do 2011 r., zajmował się tworzeniem strategii mediowych w MediaComie. Przez ostatnie cztery lata jako strategy director w OS3 odpowiadał za tworzenie strategii komunikacyjnych i doradztwo strategiczne dla głównych klientów agencji. Wraz z objęciem stanowiska przez Bartosza Gąsiorowskiego Freundschaft kończy etap formowania pełnej struktury menedżerskiej. W lipcu nową deputy managing director została Magdalena Korczak. Działem kreacji zarządza Marcin Mroczek, creative director, oraz Józek Dutkiewicz, chief creative officer.