Kraj

Bartosz Wysocki dyr. sprzedaży Gazeta.pl

Jego awans jest m.in. związany z odejściem Przemysława Bartkowiaka z firmy.

Bartosz Wysocki awansował na stanowisko dyrektora sprzedaży grupy Gazeta.pl (Agora SA) i będzie nadzorował obsługę agencyjną i działalność sieci sprzedaży internetowej Agory. Zmiana związana jest z odejściem z Agory Przemysława Bartkowiaka, który od 2007 roku był dyrektorem sprzedaży segmentu internet Agory. Nie są znane jego dalsze plany zawodowe.

Wysocki ostatnio był dyrektorem ds. klientów strategicznych segmentu internet w Agorze i odpowiadał za współpracę z największymi domami mediowymi, a także agencjami internetowymi. Przed objęciem stanowiska w segmencie internet pełnił funkcję dyrektora ds. klientów strategicznych w “Gazecie Wyborczej”. Przed podjęciem pracy w Agorze przez cztery lata był związany z agencją reklamową V&P, w której odpowiadał za dział obsługi klienta, a przez ostatnie pół roku pracy – także za dział strategii. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Na razie nie wiadomo, czy Agora będzie szukała następcy Wysockiego na stanowisku dyrektora ds. klientów strategicznych segmentu internet.