26 maja rusza nowa kampania reklamowa kolekcji gotowych kolorowych farb do wnętrz Śnieżka Barwy Natury pod hasłem “Natura Koloru”. Autorem kampanii jest agencja TBWA, która w kwietniu wygrała przetarg na obsługę marki.
Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku kolekcji Śnieżka Barwy Natury poprzez ukazanie natury jako źródła inspiracji, z którego Śnieżka czerpie wzorce dla kolorów swoich farb. Komunikowana jest także nowoczesna formuła farby, wykorzystująca Teflon surface protector, która podnosi walory użytkowe farby, sprawiając, że jest bardziej odporna na brud i zmywanie.
30- i 15-sekundowe spoty przedstawiają atrakcyjne i dynamiczne ujęcia przyrody, które stanowią inspirację dla palety barw Śnieżka Barwy Natury. Spoty będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kinach. Kampania będzie wspierana również komunikacją w prasie, na outdoorze i w internecie.
Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.