Kraj

Barwy natury według Śnieżki

Śnieżka odświeża wizerunek farb.

26 maja rusza nowa kampania reklamowa kolekcji gotowych kolorowych farb do wnętrz Śnieżka Barwy Natury pod hasłem “Natura Koloru”. Autorem kampanii jest agencja TBWA, która w kwietniu wygrała przetarg na obsługę marki.

Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku kolekcji Śnieżka Barwy Natury poprzez ukazanie natury jako źródła inspiracji, z którego Śnieżka czerpie wzorce dla kolorów swoich farb. Komunikowana jest także nowoczesna formuła farby, wykorzystująca Teflon surface protector, która podnosi walory użytkowe farby, sprawiając, że jest bardziej odporna na brud i zmywanie.

30- i 15-sekundowe spoty przedstawiają atrakcyjne i dynamiczne ujęcia przyrody, które stanowią inspirację dla palety barw Śnieżka Barwy Natury. Spoty będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kinach. Kampania będzie wspierana również komunikacją w prasie, na outdoorze i w internecie.

Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.