Kraj

Baśniowy świat w kampanii Leona

Hortex kontynuuje komunikację marki.

Rozpoczęła się kampania reklamowa prezentująca nowe bananowo-owocowe soki Horteksu Leon w innowacyjnych opakowaniach w formie saszetki z zakrętką. Z nawiązaniem do najnowszych trendów w świecie animacji przygotowany został rysunkowy spot odwołujący się do bajkowego świata Wyspy Leona.

Kampania jest kontynuacją komunikacji marki i nawiązuje do baśniowego świata Wyspy Leona i dobrej zabawy w gronie przyjaciół. Bohaterowie animowanego spotu stworzeni zostali na wzór postaci znanych dzieciom z portalu internetowego www.WyspaLeona.pl.

Film reklamowy prezentuje nowość od Lwa Leona. Gęste, bananowo-owocowe soki 100 proc., które dostępne są w bezpiecznych i poręcznych saszetkach z zakrętką. Nowoczesne opakowanie sprawdzi się w każdej sytuacji, nie stłucze się i zmieści się w każdym plecaku.

Spot reklamowy emitowany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kanałach dziecięcych. Animację stworzyła agencja Lightcraft, scenariusz filmu – Euro RSCG, a zakup mediów powierzono MEC-owi.