Nestle Infant Nutrition wraz z Bauer Media rozpoczęło realizację wspólnej akcji crossmediowej dla marki Gerber “Maluszki w akcji”.
Projekt realizowany jest równolegle w kilku mediach: tytułach Wydawnictwa Bauer, portalu Interia.pl, radiu RMF FM oraz serwisie Miasto Muzyki. Elementem
spinającym aktywności w kanałach komunikacji jest konkurs przygotowany specjalnie dla mam z dziećmi w wieku do 3 lat.
Na potrzeby akcji powstał serwis konkursowy www.maluszkiwakcji.interia.pl, gdzie użytkowniczki mają możliwość stworzenia pokazu zdjęć ze swoim dzieckiem w roli głównej. Nagrodami są m.in. sesja zdjęciowa mamy z maluszkiem w miesięczniku “Mam Dziecko”.
Kampania prowadzona w mediach Grupy Bauer ma nawiązywać do dotychczasowej komunikacji Gerbera “Mali odkrywcy”, której bohaterami są dzieci wyglądające podobnie jak znane postaci z filmów przygodowych.
Przypomnijmy, że w tym roku Grupa Bauer zamierza podwoić wartość projektów reklamowych realizowanych na bazie mediów z całego swojego portfolio: prasy, radia oraz internetu. W ub.r. grupa sprzedała kilkanaście takich projektów, ich wartość wyniosła ok. 10 mln zł.