Kraj

Bauer wyda ponad 6 mln zł na promocję "Naj"

Wydawca wprowadza nowy dwutygodnik "Naj". Jego debiut wesprze kampanią wartą 6,6 mln zł.

Bauer wyda ponad 6 mln zł na promocję "Naj"
Wydawnictwo Bauer wprowadza nowy, odmieniony dwutygodnik “Naj”. Magazyn powrócił do logotypu z czasów największej popularności tytułu, kiedy był tygodnikiem. Zmianie uległ format, z dotychczasowego 210×280 mm na 225×285 mm, oraz oprawa pisma – z klejonej na zszywaną. Planowana objętość pisma wyniesie 76 stron.

Pierwszy numer dwutygodnika “Naj” ukaże się w nakładzie 500 tys. egzemplarzy, w promocyjnej cenie 1 zł. Docelowo tytuł ma mieć najwyższą w segmencie cenę egzemplarzową, a celem wydawcy jest osiągnięcie sprzedaży na poziomie około 200 tys. egzemplarzy. Dwutygodnik “Naj” ukazywać się będzie w jednej wersji, bez dodatków.

Dla tytułu zaplanowana jest kampania reklamowa. Promocja obejmuje: telewizję (TVP, Polsat, TVN) oraz media własne Grupy Bauer. Przewidywane wydatki na promocję wyniosą ok. 6,6 mln zł do końca roku. Za realizację nowej kampanii odpowiedzialna jest firma Happy Hours, za zakup mediów – MEC.