Przetargi

Bayer konsoliduje budżet mediowy w MediaComie

Jak wynika z naszych nieoficjalnych ustaleń, decyzja o konsolidacji budżetu mediowego będzie dotyczyła również polskiego rynku.

Bayer konsoliduje budżet mediowy w MediaComie
Bayer zakończył międzynarodowy przetarg na obsługę mediową, wybierając do współpracy sieć MediaCom (WPP/GroupM). Bayer pracował już z MediaComem na większości rynków, teraz jednak poszerza się zakres tej obsługi na m.in. Niemcy, Chiny czy Rosję. Do tej pory Bayer pracował w Niemczech i Rosji z PHD, a rynek chiński obsługiwany był przez Dentsu. W Polsce z kolei jest to klient Media Data Mind (Grupa OMD). Jak wynika z naszych nieoficjalnych ustaleń, decyzja o konsolidacji budżetu mediowego będzie dotyczyła również polskiego rynku.

W przetargu miały brać udział Dentsu i Initiative. PHD nie brało udziału w tym postępowaniu. Wartość budżetu Bayera wynosi 800 mln dol.

Z ramienia MediaComu obsługą tego klienta zajmie się Team Bayer, którym pokieruje Costin Mihaila, global client president.