Kraj

BBC Worldwide finalizuje prace nad megakampanią reklamową

Spoty BBC Worldwide przygotowane na potrzeby debiutu BBC Earth i BBC Brit w Polsce będą emitowane również na innych rynkach.

BBC Worldwide finalizuje prace nad kampanią reklamową wspierająca debiut na naszym rynku marek kanałów BBC Earth i BBC Brit. Start tych stacji zaplanowano na 1 lutego br. Część działań komunikacyjnych już się zaczęła. Reklamy telewizyjne przygotowała Partizan Films i Droga5 Europe. Spoty wyreżyserował Chris Cairns. Droga5 Europe przygotowała też layouty reklam prasowych i outdoorowych. W produkcję reklam zaangażowane były także agencje Woopa i Leniva.

– Planujemy skorzystanie ze spotów przygotowanych na potrzeby kampanii polskiej również na innych rynkach, przy okazji debiutów BBC Brit i BBC Earth w kolejnych krajach. Oczywiście w zależności od potrzeb wprowadzone będą zmiany, które wymusza specyfika poszczególnych rynków – wyjaśnia Emma Finlay, communications manager BBC Worldwide Brands & Content. Polska jest pierwszym krajem, w którym wprowadzone zostaną BBC Earth i BBC Brit.

Kampanię BBC Worldwide w Polsce zaplanował i media zakupił dom mediowy ZenithOptimedia. Budżet kampanii nie został ujawniony. Jacek Koskowski, general manager i vice president BBC Worldwide Polska, przy okazji prezentacji nowych stacji BBC podkreślał, że będzie to największa kampania reklamowa BBC w Polsce.